我生命的交响乐章【原创诗图】

我生命的交响乐章【原创诗图】 - 东海仰月 - 宁静之泉

 

我生命的交响乐章【原创诗图】 - 东海仰月 - 宁静之泉

 

我生命的交响乐章【原创诗图】 - 东海仰月 - 宁静之泉

 



文/图/译/东海仰月
 


我翅膀在清晨展开,

飞到海之崖,

山之巅。


你心奇妙,

我深知道,

我若数点

比海沙更多。


你也深知道我的行为,

我孤独的日子,

鼓励我,

使我心有能力,

智慧无尽。


风刮起,

水流动。

道路弯曲,

近山远峦重,

飞鸟啄昆虫,

大鱼潜深洋。

水火冰雹,

白雪与雾气,

成为我生命的狂风。


用云遮天,

为我降雨,

小草生长在山上,

山林结果子。


大响的跋,

鼓瑟,弹琴,跳舞,

丝弦的乐器和箫,

谱成我生命的,

交响乐章。

我心你心……



Early in the morning my wings, fly to the sea cliff, the mountain, you heart is wonderful, I deeply know that if I count, more than the sand of the sea, you also deep know my behavior, my lonely days, encourage me, and have the ability to make my heart, wisdom is endless. Wind around, the water flow. Road curved, nearly far mountain mountain, fly peck insects, fish dive deep ocean. Fire, hail, snow and fog, to be my life of the wind, who covereth the heaven with cloud and rain for me, and the grass grows in the mountains, mountain fruit, loud colophon, psalteries, and harps, dancing, stringed instruments and organs, organs of my life, a symphony music. My heart is your heart...



评论

© 东海图文 | Powered by LOFTER